Tällä hetkellä nukutaan näin. Ah mikä hiljaisuus!
sunnuntai, 17. toukokuu 2009
sunnuntai, 17. toukokuu 2009
Tällä hetkellä nukutaan näin. Ah mikä hiljaisuus!
Ethän kopioi kuviani ilman lupaani, kiitos!
Listaan tähän kirjoja, joita parhaillaan luen. Tähdet perässä kertovat oman mielipiteeni kirjasta asteikolla 1-5 tähteä.
1. Maeve Binchy "Italian illat" - ihana! ***
2. Ishmael Beah "Leikin loppu - lapsisotilaan muistelmat" - rankkaa tekstiä, ei hyvä iltalukemisena mutta muuten loistava! ***
3. Elizabeth Adler " Huvipurrella Caprille" - hömppää! ***
4. Kajsa Ingemarsson "Kohtalonpyörä" - viihdyttävää! ****
5. Mirva Saukkola "Hautajaishäät" - jännitystä! **
6. Jukka Behm "Dr. Mumbai" - värikästä kulttuuria! **
7. Raija Oranen "Sulo tuli taloon ja muita käänteentekeviä kertomuksia" - niin suloista! **
8. Aura Koivisto "Kuonot pöydällä" - sykähdyttävää! ***
9. Lauren Weisberger "Haluan Harry Winstonin" - todellista hömppää! ***
10. Dan Brown "Meteoriitti" - todella kiinnostavaa! ****
11. Tim Winton "Maantiemusiikkia" - erilainen! ***
12. Ernesto Che Guevara "Moottoripyöräpäiväkirja" - vanhoja aikoja! **
13. Jean Sasson "Prinsessa Sultana - saudihovin kapinallinen" - kulttuurishokki! ****
14. Sophie Kinsella "Muistatko minut?" - taattua Kinsellaa! ****
15. Anne Tyler "Elämän tikapuilla" - rohkea mutta tylsä loppu! ***
16. Alexander McCall Smith "Onni ja siniset kengät - Mma Ramotswe tutkii" - hauska! ***
17. Sidney Sheldon "Kun taivas putoaa" - kunnon salapoliisitoimintaa! ****
18. Henning Mankell "Riian verikoirat" - jännittävää! ****
19. Colleen McCullough "Okalinnut" - klassikko! ****
20. Enni Mustonen "Morsiuskesä" - romanttista! ***
21. Henning Mankell " Daisy Sisters" - mielenkiintoinen
22. Anne Tyler "Amerikan lapset" - niin nykypäivää! ***
23. Äsa Larsson "Kunnes vihasi asettuu" - salailua! ****
24. Shlomo Venezia "Sonderkommando - Tarinani Auschwitzista" - historiaa ja kauheuksia! ****
25. Dan Brown "Kadonnut symboli" - aina niin mielenkiintoinen! ***
26. Alaa al-Aswani "Yacoubian-talon tarinat" - kurkistus menneeseen! ****
27. Elizabeth Noble "Lukupiiri" - väliin vähän hömppää! ***
28. Erica Spindler "Aika kuolla" - pitkästä aikaa hyvä trilleri! *****
29. Marian Keyes "Rachelin loma" - 3. lukukerta ja aina vaan hauska!
Koiramaisia juttuja karvaturrista. Kaikkea muutakin (kaikesta mahdollisesta muusta) saattaa sekaan solahtaa. Kirjoittajana 30-vuotias nainen.
Koiruli on kääpiöpinserinarttu, ikää maaliskuussa vuosi. Meillä sattuu ja tapahtuu ja paljon!