Huh, aika lailla on tämä päivä mennyt virkkaillen. Mä oon juurikin tämmöinen ihminen, että kun jotain alotan, haluan sen heti valmiiksi ja sitten pitää silmät sikkuralla sitä tehdä viimeseen asti. Alku lähti huivista helposti liikkeelle, aloitushan tehtiin sieltä pienimmästä päästä ja valmista tuli nopeasti. Mitä enemmän saan virkattua, sitä suuritöisemmältä huivi tuntuu. Jaksan kaksi riviä kerrallaan ja sitten on tehtävä jo jotain muuta hetki   Mutta mä olen niin ylpeä tästä! Muuten on mennyt aikalailla ohjeen mukaan, mutta toiseen reunaan tuli joku ihme kökkö ja se on seurannut siinä koko ajan. Luultavasti se ei valmiissa työssä näy, sillä nytkin se kökkö seuraa mukana riviltä toiselle mutta alkupäässä sitä ei näy. Jospa saan sen matkalla hävitettyä johonkin, heh. Mutta kivan näköinen mun mielestä tulossa, aion tehdä huivista aika suuren ja laitan vielä hapsut reunaan samasta langasta. Ohjeessa oli 35cm pituiset hapsut, mutta mä en halua niin pitkiä. Mni varmasti löytää työstä virheitä, mutta aion käyttää huivia moneen kertaan kaulan ympärille kiedottuna, en siis auki selän päällä tms., joten tuskin niitä pieniä kauneusvirheitä kukaan sitten edes huomaa! Suosittelen ohjetta kyllä aloittelevillekin virkkaajille (luen itseni myös aloitteleviin), ohje oli yksinkertainen ja helppo! 

Tässä huivi siis aikalailla vielä alkutekijöissään.

Tässä on mun kodin ehdottomat kevätvärit! Talvella vihreän tilalla oli myös ruskeaa (esim. keittiössä oli valko-ruskeat paneeliverhot) mutta nyt osa ruskeasta on vaihtunut raikkaaseen limenvihreään. Musta on ihanaa aina välillä vaihtaa sisustuksessa värejä. Kotini on sellainen, että se on helposti toteutettavissa.