Juhannus on vietetty  hyvässä seurassa ja hyvän ruoan parissa! Koiruudelle kaikki on ollut uutta ja ihmeellistä. Ihmisiä tuli ja meni ja grillistä tulvi hyvät hajut. Mä luulen, että koiralle tekee hyvää tämmöinen viikonloppu, jolloin se tapaa uusia ihmisiä ja on uudessa paikassa. Ainakin se vinkuu nyt paljon vähemmän mun perään kun ennen ja on ihan ihastunut mun siskoon ja meidän muihin  vieraisiin. Ja kaippa se tajuaa koko ajan paremmin, että ei me olla sitä jättämässä, vaikka se välillä jääkin yksin sisälle. Aina ollaan tultu takaisin. Nukkuminen oli hankalaa. Foxy ei olisi millään malttanut nukkua kun ympärillä tapahtui niin paljon kaikenlaista. Vaikka sillä oli oma paikka rauhallisessa huoneessa, se hiipi eilenkin yöllä kahden aikaan keittiöön kun muut söi. Sinne se käpertyi mun jalkoihin ja nukahti eikä piitannut metelistä yhtään. Nyt vieraat ovat kuitenkin jo kotimatkalla ja talossa vain koira ja minä. Äiti kotiutuu myöhemmin tänään ja varmaankin tällaista lepohetkeä koira on kaivannutkin. Nyt sen ei tarvitse enää vahtia kuin yhtä ihmistä niiden viiden sijaan    

 

Vielä ehtii osallistua arvontaan, siitä enemmän aikaisemmassa kirjoituksessa!