Löysin tällaisen kysymysjutun useistakin blogeista ja ajattelin myös itse vastailla kysymyksiin. En kyllä ole haastetta saanut, mutta onko tuo nyt niin kamalata... Mä oon aina tykännyt näistä. Jo lapsena halusin täyttää kaikkien ystäväni-kirjat ym. joihinsai vastailla.

Neljä työtä, joita olet elämäsi aikana tehnyt

1. Hoitanut kaupungin puutarhoja ja puistoja lukioikäisenä

2. Työskennellyt leikkikenttätätinä

3. Työskennellyt leiriohjaajana

4. Opettajana

 

Neljä tv-ohjelmaa, joita tykkään katsella

1. Sinkkuelämää

2. Suomen huippumalli haussa

3. Pokka pitää

4. Kaikenlainen urheilu

 

Neljä paikkaa, joissa olen ollut lomalla

1. Italia

2. Kypros

3. Lontoo

4. Madeira

 

Neljä internetsivua, joilla käyn (melkein) päivittäin

1. Iltalehti

2. Sähköpostit

3. Vuodatus

4. Facebook

 

Neljä lempiruokaani

1. Amarillon Chickenburger

2. Kanaruoat yleensäkin

3. Intialainen ruoka

4. Hyvin tehty lohi

 

Neljä paikkaa, joissa mieluiten olisin juuri nyt

1. Rannalla auringossa hyvän kirjan ja eväiden kanssa

2. Jossakin suuressa cityssä ulkomailla (Barcelona, Rooma, Milano, New York...)

3. Ulkona juoksulenkillä (flunssa estää)

4. Mökillä

 

Koiruus kuorsaa kopassaan. Viime päivät on ollut villiä. Foxy tarttuu hampaillaan kaikkeen mistä vaan saa otteen. Nyt ollaan kokeiltu purmiseen vesisuihkausta. Pitää katsoa että auttaako se. Tänään muuten tavattiin ulkona nainen koiransa kanssa. Nainen kysyi jo kauempaa että onko koira vielä pentu ja samalla päästi omaa koiraansa kauheella vauhdilla meitä kohti. Nostin Foxyn syliin ja naisen koira tuli sitten haistelemaan mua. Siinä sitten muutama sananen vaihdettiin, Foxy mulla koko ajan sylissä ja kun lähdettiin takaisin meidän ulko-ovea kohti, kuulin kun nainen sanoi omalle koiralleen, että "Et nyt sitten päässytkään haistelemaan pikkukoiraa, voi harmi!" Mua ärsyttää ihmiset jotka päästävät omat koiransa noin vain meitin pikkuista haistelemaan. Vois ainakin kysyä, että saako tulla. Vastaisin varmaan, että saa. Mutta tuosta tyylistä en tykkää. Eihän sitä ikinä tiedä, että miten se vieras koira käyttäytyy oman koiran kanssa. Mä en ainakaan ryykää kysymättä kenenkään koiran luokse!