Listaan tähän kirjoja, joita parhaillaan luen. Tähdet perässä kertovat oman mielipiteeni kirjasta asteikolla 1-5 tähteä.
1. Maeve Binchy "Italian illat" - ihana! ***
2. Ishmael Beah "Leikin loppu - lapsisotilaan muistelmat" - rankkaa tekstiä, ei hyvä iltalukemisena mutta muuten loistava! ***
3. Elizabeth Adler " Huvipurrella Caprille" - hömppää! ***
4. Kajsa Ingemarsson "Kohtalonpyörä" - viihdyttävää! ****
5. Mirva Saukkola "Hautajaishäät" - jännitystä! **
6. Jukka Behm "Dr. Mumbai" - värikästä kulttuuria! **
7. Raija Oranen "Sulo tuli taloon ja muita käänteentekeviä kertomuksia" - niin suloista! **
8. Aura Koivisto "Kuonot pöydällä" - sykähdyttävää! ***
9. Lauren Weisberger "Haluan Harry Winstonin" - todellista hömppää! ***
10. Dan Brown "Meteoriitti" - todella kiinnostavaa! ****
11. Tim Winton "Maantiemusiikkia" - erilainen! ***
12. Ernesto Che Guevara "Moottoripyöräpäiväkirja" - vanhoja aikoja! **
13. Jean Sasson "Prinsessa Sultana - saudihovin kapinallinen" - kulttuurishokki! ****
14. Sophie Kinsella "Muistatko minut?" - taattua Kinsellaa! ****
15. Anne Tyler "Elämän tikapuilla" - rohkea mutta tylsä loppu! ***
16. Alexander McCall Smith "Onni ja siniset kengät - Mma Ramotswe tutkii" - hauska! ***
17. Sidney Sheldon "Kun taivas putoaa" - kunnon salapoliisitoimintaa! ****
18. Henning Mankell "Riian verikoirat" - jännittävää! ****
19. Colleen McCullough "Okalinnut" - klassikko! ****
20. Enni Mustonen "Morsiuskesä" - romanttista! ***
21. Henning Mankell " Daisy Sisters" - mielenkiintoinen
22. Anne Tyler "Amerikan lapset" - niin nykypäivää! ***
23. Äsa Larsson "Kunnes vihasi asettuu" - salailua! ****
24. Shlomo Venezia "Sonderkommando - Tarinani Auschwitzista" - historiaa ja kauheuksia! ****
25. Dan Brown "Kadonnut symboli" - aina niin mielenkiintoinen! ***
26. Alaa al-Aswani "Yacoubian-talon tarinat" - kurkistus menneeseen! ****
27. Elizabeth Noble "Lukupiiri" - väliin vähän hömppää! ***
28. Erica Spindler "Aika kuolla" - pitkästä aikaa hyvä trilleri! *****
29. Marian Keyes "Rachelin loma" - 3. lukukerta ja aina vaan hauska!